۱۶ سایت برف‌روبی در شهر کرمانشاه مستقر شد
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

علیرضا احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به دپوی 2هزار و 500 تن نمک در سایت‌های برف‌روبی سطح شهر اظهار داشت: دو تا سه برابر نمک ذخیره شده در مخازن، شن برای تهیه مخلوط شن و نمک تهیه شده است.

احمدی از وجود 260 مخزن نمک و شن در سطح شهر خبرداد و بیان کرد: مخازن شن و نمک به ‌صورت دپو و در دسترس مردم سبب می‌شود که همشهریان در موارد ضروری بتوانند برای برف‌روبی و پیشگیری از وقوع سوانح از این امکانات استفاده کنند.

مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه گفت: 600 نفر از کارکنان آموزش دیده مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری کرمانشاه و 147 نفر نیروی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شامل 120 نفر نیروی عملیاتی و 27 نفر نیروی ستادی در طرح زمستانی شهرداری کرمانشاه حاضر هستند.

احمدی افزود: در این طرح 200 دستگاه خودرو شامل گریدر، لودر، بیل مکانیکی، نمک پاش، کمپرسی، کمپرسی تانکردار، 20 دستگاه خودروی سبک تجهیز شده نیسان کمپرسی و 40 دستگاه خودروی سازمان آتش نشانی شامل خودروهای پیشرو، سنگین، سبک و امداد و نجات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه با اعلام سامانه 137 برای اطلاع‌رسانی شهروندان خاطرنشان کرد: هر یک از مناطق هفت‌گانه شهرداری کرمانشاه به چهار منطقه تقسیم‌بندی شده‌اند و به ‌این ترتیب مشخص شده که در هر منطقه چه گروه‌هایی باید تشکیل و چه امکاناتی استفاده شود.

احمدی پیرامون تخصیص امکانات در میان مناطق هفتگانه شهرداری کرمانشاه افزود: در این میان منطقه چهار به‌ دلیل تعدد خیابان و کوچه‌های شیب‌دار با برپایی پنج ایستگاه بیشترین تعداد ایستگاه‌ها و مخازن و مناطق شش و هفت نیز کمترین تعداد مخازن شن و نمک را به خود اختصاص داده‌اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com